Reacties - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Pleun Verhoeven - WaarBenJij.nu Reacties - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Pleun Verhoeven - WaarBenJij.nu

Reacties

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pleun

10 Juni 2009 | Spanje, Madrid

Allen voor de reacties bewaard.

• 10 Juni 2009 - 18:14

Arno De Koning:

Por supuesto, usted puede leer aquí, porque los chinos tienen pequeños secretos para usted, pero para otros es una traducción:
    De la (cerveza) en la tienda de campaña en un lluvioso Numansdorp caballo enorme orgullo saber que en este largo colega y este hermoso hombre!
    Natuurlijk kun jij lezen wat hier staat, want ook het Spaans heeft weinig geheimen meer voor jou, maar voor alle anderen toch even een vertaling:
    Vanuit de (bier)tent in Numansdorp op een regenachtige paardenmarkt laten wij weten enorm trots te zijn op deze 'lange' collega en dit mooie mens!!

• 10 Juni 2009 - 19:54

Paul:

Ha die Pleun!
    Wellicht ervaar jij als reiziger een toenemende staat van 'bewustzijn' naar mate de reis langer duurt. Hoe langer je onderweg bent, hoe meer bezieling ik proef in je schrijfsels. Je observaties van het gewone zijn bijzonder. Dat is in elk geval mijn ervaring als lezer! Het is mooi om dat te merken. Ik wens je alle goeds voor de komende weken, geniet er van. Toi Toi!

• 11 Juni 2009 - 08:59

Evert St.:

Het moet wel raar lopen ;-) als je in Spanje niet ook meer Nederlanders gaat ontmoeten met ineens zoveel pelgrims om je heen!

• 11 Juni 2009 - 19:25

Leo Westdijk:

Ik heb met verbazing en genoegen zitten lezen hoe je de ervaringen beleefd en meeneemt. Hou vol en we blijven het volgen tot het eind

• 12 Juni 2009 - 10:01

Edna:

Knap hoor Pleun. Ik ben blij dat alles goed verloopt en je fijne en interessante kontakten heb. Hier alles goed met de kids ook. Debby begint woensdag haar eindexamens VWO. Spannende tijd voor haar. Ook de plannen voor Canada worden steeds preciezer. Groetjes van ons allemaal.

Pleun

Voetreisje naar Santiago de Compostella. Ik stap in Barendrecht de deur uit en loop via Antwerpen, Brussel, Reims, Vezelay,Bourges, St-Jean-Pied-de-Port,Santiago.zoals ik denk te lopen een kleine 3000 KM.

Actief sinds 26 Feb. 2009